15 paź 2019

wybory do Senatu i Sejmu - 2019







23 IX 2019 - płyta Czerniakowska





16 IX 2019 - pomnik Kościuszkowców




Początkowo chciałem głosować na kogoś z SLD mimo, że ta partia średnio mi pasuje. Nie mam poglądów lewicowych w tym nowoczesnym wydaniu. Bardziej stara szkoła w klimacie Polski Ludowej. Wg mnie lewica w stylu zachodniej Europy nie pasuje do rzeczywistości politycznej jaka jest w naszej ludowej ojczyźnie. Jednak w Sejmie musi być jakaś przeciwwaga dla prawicy spod znaku IPN, więc zdecydowałem, że warto przywrócić SLD na Wiejską... Jednak towarzysz Czarzasty postanowił, że trochę utrudni mi życie. Otóż zamiast kierować się dobrem Partii wybrał własny interes. Monika Jaruzelska powinna była otrzymać pierwsze lub drugie miejsce na liście i wtedy ogólny wynik w Warszawie byłby znacznie lepszy. W końcu wystartowała do Senatu i otrzymała świetny wynik ponad 57 000 głosów. Zamiast głosować na SLD w wyborach sejmowych poparłem Katarzynę Piekarską, która weszła z listy KO. Zaś na wiosnę Monika Jaruzelska zbierze jeszcze więcej głosów w całej Polsce przy okazji wyborów prezydenckich. Walczymy dalej.
































dobrze, że weszła Konfederacja - trzeba blokować finansowe żądania syjonistów














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz