12 sie 2013

Stowarzyszenia żołnierzy LWP









































Rozczulił mnie list kapitana Władysława Walasa do tygodnika "Do Rzeczy".
Taka forma protestu nawet mi się spodobała i nieco rozbawiła.
Ja tam na spokojnie i na dużym luzie podchodzę do dziejów Polski Ludowej.
Prawicowcy są mądrzy po fakcie i wybiórczo oceniają zdarzenia sprzed wielu lat.
Tak więc złośliwości i przesadna krytyka jaka pojawia się w prasie
katolicko - konserwatywnej absolutnie nie przesłania mi plusów
poprzedniego ustroju.










Biforek przed urodzinami























22 lipca 2013 przed Grobem Nieznanego Żołnierza












 21 lipca 2013







21 lipca 2013











Rocznica bitwy pod Lenino












nasi generałowie










































Też jestem sceptyczny wobec Lecha Kaczyńskiego, ale jednak pisanie
takich listów to bym sobie odpuścił. Zostawmy ten temat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz