27 maj 2014

Euro wybory 2014 - podsumowanie







Głosowałem na KNP i bardzo dobrze, że im się udało wyrwać cztery mandaty.
Jednak powyżej 10% to chyba nie skoczą.

W wyborach do sejmu w 2015 może będą mieli 6 - 8 punktów.
W wyborach samorządowych pewnie nawet tego nie ugrają.

Szału nie ma, ale dobrze, że Korwin będzie przeciwwagą
dla tej odjechanej euro lewicy.


KNP to spora szansa na olanie tego idotycznego
antagonizmu PO kontra PiS.
Niechaj Tusk i Kaczyński skaczą sobie do oczu we własnej piaskownicy.

Ja idę prosto.










Cieszy mnie dobry wynik PSL.
Jestem zwolennikiem prawa do legalnego uboju rytualnego tak samo jak PSL.
Dobrze się stało, że PiS głosował za zakazem, bo tym samym utracił
wielu potencjalnych wiejskich wyborców.
Kaczyński pewnie chciał zawalczyć o wieś i zdusić PSL, ale
inteligent z Żoliborza krowę czy prosiaka widział tylko na talerzu, więc
spraw polskiej wsi raczej nie czuje.







To miłe i zabawne, że PO zachęca Polaków do głosowania na Bezpieczeństwo... :-)













Ten obywatel zachodnio niemiecki stroi się w piórka euro entuzjasty, ale
 dla zdobycia krajowego poparcia odwołuje się do sentymentu narodowego.

Jeśli SLD zaprasza jakiegoś Niemca na swój kongres to jest to
kolejny powód by NIE głosować na partię Leszka Millera.

soczewica, koło, miele, młyn


Tacy posłowie jak Olejniczak czy Senyszyn domagali się
aby Polska zrezygnowała z posiadania własnej waluty PLN
i przyjęła walutę euro. Oczywiście realne korzyści z takiej
operacji odniosła by gospodarka Niemiec, a kosztami byli by
obciążeni Polacy. Dobrze, że towarzysz Olejniczak będzie miał
teraz sporo czasu by przemyśleć swe bzdurne euro pomysły.



Nie dla mnie przyjaźń polsko - niemiecka
Niemców nienawidzę od dziecka











Bardzo mnie cieszy porażka koalicji Europa Plus.
Wykorzystywanie munduru w kampani wyborczej to naprawdę słaby pomysł.
To chyba już Ziobro z Kurą więcej zebrali.

Samo zaoranie projektu TREP sprzyja PO / SLD.
Palikot to był produkt jednorazowego użytku.












Cieszy bardzo dobry wynik Bloku Tomaszewskiego, czyli
polsko - ruskiej koalicji wyborczej.






Miał być koniec PiS, a jest koniec Miśka.

Swoją drogą i tak zebrał 23 000 głosów.

Trzeba być totalnym frajerem, żeby za darmo na niego głosować.
Ja to nawet za pieniądze bym się wachał.






7 komentarzy:

  1. Serio głosowałeś na idiotę w muszce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, głosowałem na KNP. Sam jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję w wyborach 2015... Co proponujesz jak jesteś taki oświecony?

      Usuń
  2. Nie ulega watpliwosci ze PO to najmniejsze zlo, zyczylbym sobie w 2015 koalicji PO z Palikotem ale to pozostaje w sferze bajek niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowałem na PO w latach 2005 - 2007, ale potem mi się znudziło. Mam duże zastrzeżenia co do polityki gospodarczej (za wysokie zadłużenie). W latach 1990 - 2001 byłem sympatykiem SLD, ale afera Rywina trochę mnie do nich zraziła.

      Usuń
  3. co ja czytam... chłopcy, nie bawcie się w rozmowy o polityce, bo poziom jest żenująco niski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prostym fanem SLAYER oraz radzieckiej broni pancernej... Zachowałeś się jak intelektualista.

      Usuń
  4. Boże co za stek bzdur , usuńcie tę prokomunistyczną stronę

    OdpowiedzUsuń