5 mar 2015

wycieczka do Białegostoku
















najpierw poszedłem coś zjeść do Roxy burger

pyszny hamburger z frytkami

potem jeszcze zamówiłem sobie wspaniałą zupę ogórkową

mniam, mniam...



https://www.facebook.com/roxyburgery


fajna knajpka w rockowym stylu





























do picia był czeski Kozel - całkiem smaczny




















ten dywan na podłodze to jest bardzo słuszna koncepcja
chodzi o stworzenie domowej, rodzinnej atmosfery

taki domowy Death Metal dla emerytów-rencistów
dla mnie w sam raz











 klub Zmiana Klimatu mieści się w Domu Rzemiosła na parterze

około godziny 15:00 VADER zaczął próbę, ale trzeba było ją przełożyć na 17:00
po prostu piętro wyżej akurat było spotkanie promocyjne tych arcy drogich
garnków czy kołder. Koleś, który prowadził tę prezentację sprzedażową
przyleciał z mordą do właściciela klubu, że mu głośne bębny
przeszkadzają w pracy z emerytami.

ale potem już było spoko





















































Zmiana Klimatu to trochę taki PRLowski skansen, ale mnie się podobało

moja babcia też miała taki radziecki czasomierz... :-)













mokry śnieg i wiatr
już nie miałem zdrowia szukać tego drugiego klubu
choć chciałem kupić sobie jakąś koszulkę CHRIST AGONY
w sumie to było nawet po drodze na dworzec PKS

jeszcze wrócę do Białegostoku



polecam Cooltura taxi 19 666


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz