7 mar 2015

Noise Magazine nr 3














Noise Mag idzie do przodu i bardzo mnie to cieszy.
Ciekawe rozmowy z NAPALM DEATH, TRIPTYKON,
CARCASS, CANNIBAL CORPSE...

Barney chyba nieco przesadza z tym lewicowym podejściem.
 Lewicowość tak, ale bez przesady...
Lepiej zachować umiar i być trochę bliżej politycznego centrum, a nie
przeginać w lewo czy prawo.

Z Brovarem przez świat też dobre.

Piotr Weltrowski słusznie o MORBID ANGEL























Paweł FrelikUS






Paweł Frelik w połowie lat 90 był w Stanach i jednocześnie
miał swoją rubrykę w Thrash'em All. Za chińskiego boga nie mogę sobie
przypomnieć jak ona się nazywała... ale chyba raczej nie AntiMusick, bo to było później.

Zmierzam do tego, że to właśnie Frelik jako korespondent z USA naprowadził mnie na dziwne granie
w klimacie WHITE ZOMBIE czy MINISTRY.
Początkowo traktowałem to jako ciekawostkę przyrodniczą, ale
 z czasem trochę polubiłem takie przemysłowe granie.

Choć oczywiście byłem wtedy fanatycznym wyznawcą Thrash / Death
z okolic Kaliforni oraz Florydy i niewiele do mnie docierało...
Jednak ten cudaczny, amerykański Rock & Roll jakoś mnie zaciekawił.



























ja wszystko rozumiem
postęp też jest ważny, ale bez przesady


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz