19 wrz 2015

Judeochrześcijaństwo w Polsce





























Prezydent Duda to wierny uczeń prezydenta Kaczyńskiego.
Ogólnie można powiedzieć, że celem polityki firmowanej przez PiS jest utrzymywanie
dobrych lub bardzo dobrych relacji z Żydami.

Zresztą to nic nowego... Już prezydent Wałęsa był bardzo akuratny wobec Izraelczyków.
Potem to kontynuował prezydent Kwaśniewski.

Warto przypomnieć, że w 1987 otwarto w Warszawie sekcję interesów Izraela przy
ambasadzie Holandii. Zapewne było to potrzebne dla planowanego
przesiedlenia 500 000 radzieckich Żydów z ZSRR do Izraela.
Część z nich jechała przez Polskę.

Głosowałem na Andrzeja Dudę, ale raczej z powodów gospodarczych, a nie
politycznych. Ja nie poczuwam się do żadnej wspólnoty z Żydami - są mi
tak samo obcy jak Wietnamczycy czy Arabowie.

Jestem piastowskiej krwi i pochodzę od Lecha.

Zdecydowanie nie mam nic wspólnego z żadnym Adamem - zwłaszcza, że to
imię kojarzy mi się z naczelnym pewnej wybiórczej gazety o profilu burżuazyjnym.











list prezydenta Andrzeja Dudy do rabina Michaela Schudricha












poseł Biedroń podobno walczył o świeckie państwo













prezydent Komorowski palnął straszne głupstwo
podpisując ustawę 67 czy zapowiadając przyjęcie euro

zwyczajnie nie nadawał się na to stanowisko







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz