18 sty 2015

Musick Magazine nr 9









Główny powód zakupu Musick Magazine to ciekawa rozmowa
Romana Kostrzewskiego z Tomaszem Krajewskim.
Cenię niezmiernie działalność szefa Pagan Records i cieszę się, że jest
okazja przeczytać wywiad opracowany właśnie przez niego.
Polecam każdemu, kogo ciekawią nowe i stare sprawy dotyczące KAT.
Wczesne nagrania HELL BORN oraz AZARATH to dla mnie
zabójczy podmuch piekła, zaś fakt wydania ich przez
Pagan Rec stanowi dodatkowy atut.
Jakieś 20 lat temu korespondowałem z edytorem Holocaust zine - dla mnie
jest to najlepszy fanzine z Polski. Jest wysoce wskazane by Tomasz Krajewski
częściej i gęściej pojawiał się w Musick Mag.

















































Już jakiś rok temu zwróciłem uwagę na reklamę Musick Mag, która jest na YouTube.
Wyobraźcie sobie moją radość, gdy usłyszałem w niej głos Bestii !!!
Głos prosto z podziemni pełnych smoły, siarki, kłów, pazurów, kopyt i ognia!
Głos piekielnego Ryłkołaka !!!
Tysiące fanów w Polsce ma diabelski sentyment do czarcich wytrysków Tomasza Ryłko -
naszej bluźnierczej legendy ze znakiem firmowym Made In Hell.
Cieszy niezmiernie, że ma on tu swoją rubrykę Ekstremalne Zmyśli, która jest
oczywiście lekturą obowiązkową.
Docelowo trzeba zrobić jakieś radio internetowe, którego
celem będzie szerzenie rogatych treści.
Hail Satan!
























Staroświeckie brzmienie SADISTIC INTENT otwiera bramy piekieł.
Ancient Black Earth to najlepszy ich materiał.
Kupiłem oczywiście w Pagan Records po przeczytaniu
wywiadu w Holocaust nr 8.





konserwatywny Śmierć Metal




Miło, że składem zajmuje się Alkoholic Kommando Sosnowiec, czyli zgaduję, że to
Piastol we własnej osobie. Kiedy nowy Infernal?








Widzę, że udziela się tu także Major - spotkałem go w
zeszłym roku przed POSSESSED oraz MORBID ANGEL.
Chwilę się pogadało wspominając stare czasy.

Ciekawe relacje z koncertów.





Jest moc! Ciężkie, potężne brzmienie...
Diabelski klimat.
Polecam.











grafikę opracował - Piotr Weltrowski















W lingwistycznym Black Metalu podoba mi się
wszystko oprócz muzyki.
Ciekawa sprawa, ale to ma wymiar
raczej społeczno alkoholowo koncertowy, bo słuchanie
tego na trzeźwo to ciężka sprawa... :-)




Choć z drugiej strony KAT oraz BEHEMOTH to też
językowy Black Metal.








Ogólnie Musick Magazine podchodzi mi całkiem dobrze.
Będę wracał.




http://polskaludowa102.blogspot.com/2014/10/behemoth-u-putina.html




http://polskaludowa102.blogspot.com/2014/02/infernal-death-nr-10.html




http://polskaludowa102.blogspot.com/2014/09/noise-magazine-nr-1.html













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz